Anonymous / Chanology Montreal
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search

témoin et victime ----- scoop--- aide mediatique svp

3 posters

Go down

témoin et victime  ----- scoop--- aide mediatique svp Empty témoin et victime ----- scoop--- aide mediatique svp

Post by Elistraée Army's Tue Mar 11, 2014 1:53 pm

[b]Francais et Englais

Bonjour Anonymous Montréal,

Je serais bref. Je suis un témoin et victime d une organisation terroriste encrypter.  Cette organisation terroriste installe des camera cache a l’intérieur des résidences.

Inutile de contacter les autorités locales. (Déjà été fait dans le passé)

Je suis rentré en communication avec le FBI afin de retirer cette preuve de mon appartement. Il me demande de procédez a l’extraction des caméras caché. Je désire retirer ces caméras de mon appartement devant des témoins d’Anonymous  et via SKype en direct avec le FBI.  Je ne veux aucun policier civil ou pas a l’intérieur de ma procédure.
Ce n’est pas pour rien que j’ai décidé de travailler avec les autorités fédérales Américaine.

Une partie de mon histoire ne peut être connue du public concernant certain nom et organisation d’impliquer.  Il est important également de comprendre que nous sommes tous concerné et que tous les citoyens du Canada sont victime de cette organisation ou secte.

Dans l’attente de réponse favorable de votre part, vous pris d’acceptez, Mes plus sincère salutation !

David


Hello Anonymous Montreal,

I would be short. I am a witness and victim of a terrorist organization encrypted.  This terrorist organization installs cameras hiding place inside the residences.

Useless to contact the local authorities. (Already made in the past)

I returned in communication with the FBI in order to withdraw this proof of my apartment. It asks me proceed has the extraction of the cameras hidden. I wish to withdraw these cameras of my apartment in front of witnesses of Anonymous and via SKype on line with the FBI.I do not want any police
officer civil or not inside my procedure.

It is not the only reason why I decided to work with the federal authorities American.

Part of my history cannot be known of the public relating to certain name and organization to imply.  It is important also to understand that we all are concerned and that all the citizens of Canada are victim of this organization or sect.

In favorable waiting of response of your share, taken to you accept, My sincere greeting!


David
Elistraée Army's
Elistraée Army's
Newfag

Male Number of posts : 10
Age : 45
Registration date : 2014-02-27

Back to top Go down

témoin et victime  ----- scoop--- aide mediatique svp Empty Re: témoin et victime ----- scoop--- aide mediatique svp

Post by Turboknight Fri Mar 14, 2014 3:27 pm

420
Turboknight
Turboknight
Your presence sends peasants fleeing into their barns and bolting their doors. In a good way.

Male Number of posts : 274
Age : 65
Location : Prolly gaming home
Registration date : 2012-02-11

Back to top Go down

témoin et victime  ----- scoop--- aide mediatique svp Empty Re: témoin et victime ----- scoop--- aide mediatique svp

Post by Elistraée Army's Sat Mar 15, 2014 11:49 pm

yes Sir, may I help you?
Elistraée Army's
Elistraée Army's
Newfag

Male Number of posts : 10
Age : 45
Registration date : 2014-02-27

Back to top Go down

témoin et victime  ----- scoop--- aide mediatique svp Empty Re: témoin et victime ----- scoop--- aide mediatique svp

Post by anonfly Sun May 25, 2014 1:16 pm

XENU 

anonfly
Not a Fag

Number of posts : 42
Age : 64
Registration date : 2013-03-22

Back to top Go down

témoin et victime  ----- scoop--- aide mediatique svp Empty Re: témoin et victime ----- scoop--- aide mediatique svp

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum